/  /  /  / 
Hotel 3* Kyriad Centre Gare
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta
Hotel 3* Kyriad Centre Gare Nisa Franta

Transmite cerere de ofertă. Răspundem în maximum 48 de ore.

Hotel 3* Kyriad Centre GareTRIMITE CERERE DE OFERTĂ

Franta, Nisa (Coasta de Azur)

Localizare

Un hotel confortabil, situat in zona centrala a Nisei, in apropierea garii. Este recomandat persoanelor actiive, interesate sa viziteze zona si cu trenul. Situat la 350m de gara din Nisa si la 1,5km de Promenade des Anglais si de plaja.

Facilitati

Facilitati hotel: salon mic dejun, terasa. Receptia hotelului este deschisa nonstop, iar oaspetii se pot relaxa cu un ziar gratuit ?n holul hotelului. Personalul de la receptia hotelului vorbeste franceza, engleza, spaniola, italiana si germana. La 300m de hotel se afla o parcare publica.

Camere

Hotelul dispune de 76 camere suble/twin si triple. Toate camerele sunt izolate fonic si sunt dotate cu aer conditionat, uscator de par, TV cu ecran plan si satelit, telefon, Wi-Fi gratuit.

Nota

* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
* In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
* Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
* Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
* In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
* Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.



NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!