Uniunea Europeana Guvernul Romaniei Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice Instrumente Structurale 2007-2013 Programul Operational Regional
Investim in viitorul tau ! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala.

“O vacanţă la un click distanţă!”

Proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi cofinaţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională
Nume beneficiar: Societatea Promo Service S.R.L.
Cod SMIS: 31784
Contract de finanţare: Nr. 4161/21.05.2014
Programul Operaţional Regional 2007 – 2013
Axa prioritară: 4 "Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local"
Domeniu major de intervenţie: 4.3 "Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor"
Autoritate de management: Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice
Organism intermediar: Agenţia pentru Dezvoltarea Regională Bucureşti – Ilfov
Valoare totală proiect: 1.146.008,00 lei
Finanţare nerambursabilă: 850.000,00 lei

19 Iunie 2014

Anunt de presa privind începerea implementării proiectului “O vacanţă la un click distanţă” [detalii]

18 Iulie 2014

Invitatie de participare în vederea atribuirii contractului de "Furnizare echipamente şi programe informatice" [detalii]

25 Iulie 2014

Anunt atribuire contract "Furnizare echipamente şi programe informatice" [detalii]


20 August 2014

Anunţ de presă privind implementarea proiectului

  • Am elaborat organigrama şi fişele de post cu referire la activităţile suplimentare intervenite odată cu implementarea proiectului “O vacanţă la un click distanţă!”
  • Am elaborat anunţul pe care urmează să îl publicăm pentru angajarea personalului necesar

20 Septembrie 2014

Anunţ de presă privind Livrarea 1 – 26 August 2014

  • Au fost achiziţionate echipamentetele IT (sistemul de servere, router-ul, switch-ul, 1 laptop, imprimanta de reţea.
  • La capitolul programe informatice – au fost finalizate primele module: Ţări, Zone, Localităţi, Unităţi de cazare, Servicii, Taxe, Suplimente de masă

28 Septembrie 2014

Anunţ pentru angajări [detalii]

10 Octombrie 2014

Invitatie de participare în vederea atribuirii contractului de achizitie "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]

Specificatii tehnice achizitie "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]

15 Octombrie 2014

Anunţ de presă privind implementarea proiectului

În aşteptarea noilor echipamente ne-am pregătit temeinic, am renovat sediul, am refăcut sistemul de cablaj, am achiziţionat lămpi de birou, aparate de aer condiţionat

20 Octombrie 2014

Anunţ de presă privind Livrarea 2 – 1 Octombrie 2014

  • Au fost achiziţionate echipamentetele IT (4 computere neportabile cu licenţă)
  • La capitolul programe informatice – au fost finalizate modulele: Prestatori, Revânzători, Contracte, Tarife, Comisioane, Utilizatori, Monede, Curs Valutar

Bază de date: Au fost predate 650 de Ţări, Oraşe, Zone şi 2500 Hoteluri şi Pensiuni

22 Octombrie 2014

Anunţ pentru angajări [detalii]


07 Noiembrie 2014

Anunt atribuire contract "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]

20 Noiembrie 2014

Anunţ de presă privind Livrarea 3 – 18 Noiembrie 2014

  • Au fost achiziţionate echipamentetele IT (7 computere portabile cu licenţă), centrală telefonică, Telefon Bază şi 12 extensii
  • La capitolul programe informatice – au fost finalizate modulele: Sejururi şi oferte speciale, Curse charter, Asociere transport cu Sejur, Rezervări, Transmitere automată mesaje către clienţi şi prestatori, Emitere factură proforma, Emitere Voucher
  • Bază de date: Au fost predate 1687 Hoteluri şi Pensiuni
  • S-a desfăşurat instruirea personalului privind programul informatic şi folosirea bazei de date
  • S-au prestat activităţi de testare şi bugfixing a programului informatic

25 Noiembrie 2014

Anunţ de presă privind implementarea proiectului

A fost dificil să găsim un furnizor care să livreze mobilierul necesar….

Am achiziţionat 12 birouri, 12 scaune, 5 dulapuri, 1 stativ pentru CD-uri, 1 copiator şi 2 suporturi pentru servere şi reţelistică

12 Ianuarie 2015

Anunţ de presă privind implementarea proiectului

Am primit CV-uri, le-am studiat şi ne-am pus pe recrutat personal. Interviuri, interviuri şi iar interviuri.

CONCLUZIA: puţină, experienţă şi mai puţină, puţin chef de muncă şi multe pretenţii, cred că ne va fi foarte greu să găsim personal

20 Martie 2015

Anunţ de presă privind Livrarea 4 – 4 Martie 2015

Programe informatice – au fost finalizate modulele: Newsletter, Multilingv, Prezentarea ofertei turistice, Rezervarea online, Contul rezervării

20 Aprilie 2015

Anunţ pentru angajări [detalii]